شیراز؛

پدافند غيرعامل مي تواند به يک فرهنگ عمومي تبديل شود

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان جهرم گفت: پدافند غيرعامل مي تواند به يک فرهنگ عمومي در کشور تبديل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهراب زارع پور جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان جهرم به مناسبت هفته پدافند غيرعامل انجام گرفت، بيان داشت: پدافند غير عامل مجموعه اقداماتي است که معمولا غير نظامي و غير مسلحانه است و موجب افزايش پايداري ملي و کاهش آسيب پذيري می شود.
وي افزود:کشور عزيزمان ايران طي سال‌هاي سال مورد تهديد دشمنان اسلام قرار داشته و دارد و ما مسئولان وظفيه داريم که با توجه به شرايط کنوني، آموزش‌هاي لازم و مناسب را در دستور كار قرار دهيم.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان جهرم، هدف عمده برنامه هاي هفته پدافند غير عامل را فرهنگ سازي در همه عرصه ها دانست و گفت: توسعه فرهنگ پدافند غير باعث تقويت نظام مي شود.
سرهنگ زارع پور تاكيدكرد: امروز پدافند غيرعامل مي تواند به يک فرهنگ عمومي در کشور تبديل شودو اين امر نيازمند آگاهي دادن به مردم از طريق رسانه ملي و مطبوعات است.
وي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي، همواره در شرايط و بحران هاي مختلف با حمايت و مشاركت مردمي نقش محوري در برقراري نظم و امنيت داشته و به همين منظور توجه به اصول پدافند غير عامل در اولويت هاي برنامه كاري اين نيرو قرار دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار