اسکای نیوز: سفر ترامپ به آریزونا نشان‌دهنده نگرانی ستاد انتخاباتی وی است

با وجود جنجال‌های به پا شده بر سر تحقیق درباره ایمیل های کلینتون، ترامپ همچنان نگران نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون سخنرانی های زیادی در ایالت آریزونای آمریکا داشته است. این نامزد جمهوری خواه برای هفتمین بار به حومه شهر "فونیکس" سفر کرد. اما اینکه وی تاکنون چندین بار به این بخش سفر کرده است نشان می دهد ستاد انتخاباتی ترامپ اندکی از نتیجه انتخابات نگران است.

از سال 1952 تاکنون، فقط یک بار مردم این ایالت یک نامزد دموکرات را در انتخابات آمریکا برگزیده اند؛ اما نظرسنجی ها از یک رقابت تنگاتنگ در سال 2016 در آریزونا حکایت دارد.

ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر مناسب بودن "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را برای این سمت زیر سؤال برد و خطاب به جمعیت حاضر گفت: فساد کلینتون روح ملت ما را تباه می کند. امید همه این است که عدالت به درستی اجرا شود.

به تازگی با انتشار فیلمی از سال 2005 از اظهارات زشت و ناپسند ترامپ درباره "آزار جنسی زنان" جنجال زیادی به پا شده است. همچنین بسیاری از زنان وی را به سوء رفتار جنسی متهم کرده اند. به همین دلیل این نامزد جمهوری خواه بسیاری از طرفداران خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار