دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد؛

بهره گیری بیش از 50 درصد اعضای هیات علمی از وام دانشگاهی

رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از 50 درصد اعضای هیات علمی از وام این دانشگاه استفاده کرده اند.

بهره گیری بیش از 50 درصد اعضای هیات علمی از وام دانشگاهی
علی عباسپور رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره میزان وام کارکنان دانشگاه گفت: طبق قرارداد منعقد شده بین دانشگاه آزاد و بانک ملی حدود 60 میلیون تومان به اعضای هیات علمی وام تعلق می گیرد و تاکنون افراد زیادی از آن بهره گرفته اند.

وی افزود: دانشگاه آزاد قرارداد محدودی هم با بانک ملت دارد که البته مبلغ آن با مبلغ بانک ملی قابل مقایسه نیست و اعضای هیات علمی نیازمند می توانند این وام را دریافت کنند.

به گفته رییس واحد علوم تحقیقات، افرادی که از وام بانک ملی استفاده می کنند دیگر اجازه بهره گیری از وام بانک ملت را ندارند.

وی درخصوص تعداد اعضای هیات علمی و کارکنانی که تاکنون از وامها استفاده کرده اند، اعلام کرد: بیش از 50 یا 60 درصد اعضای هیات علمی واحد تاکنون از وامهای بانک ملی یا ملت بهره گرفته اند.

عباسپور اظهار داشت: همچنین وامهایی را علاوه بر تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و خود واحد، برای پرداخت شهریه دانشجویان درنظر داریم که البته پرداخت این نوع وام مطابق همکاری و قراری است که کل دانشگاه با بانک ملی بسته و دراختیار دانشجویان می گذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار