کرمان؛

اجلاس سراسری نماز در کهنوج

فرماندار کهنوج از برگزاری اجلاس سراسری نماز در 18 آبان در این شهرستان خبر داد.

اجلاس سراسری نماز در کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج؛ ابوذر عطاپور دیروز در جلسه ی هماهنگی برگزاری اجلاس نماز در فرمانداری این شهر، میزبانی اجلاس سراسری نماز را افتخاری برای استان کرمان دانست و گفت: برگزاری اجلاس نماز درکهنوج را یک افتخار و فرصت طلایی و دینی برای شهرستان تلقّی می کنیم که منشاء برکات و خیرات خواهد بود و باید از این فرصت برای ترویج نشاط دینی و معنوی در جامعه و در بین جوانان استفاده کرد.

فرماندار کهنوج با اشاره به اینکه شهرستان کهنوج با تمام نیروها و امکانات در خدمت برگزاری این امر مقدّس می باشد،گفت: باید فضای شهرستان و دستگاه های اجرایی برای برگزاری این اجلاس در حد بالایی فراهم شود و به این موضوع به عنوان یک کار برجسته فرهنگی نگاه کرد.

ابوذر عطاپور به ضرورت و اهمّیّت تعامل و ارتباط دو سویه کمیته های شهرستانی و ستاد اقامه نماز، بر شناسایی ظرفیّت ها و امکانات دستگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، برای ارائه خدمات به مدعوین و شرکت کنندگان در این اجلاس تأکید کرد.

طبق برنامه ریزی قبلی مبنی بر برگزاری اجلاس سراسری نماز با حضور سخنران کشوری و حضور مسئولین استانی و 11 شهرستان جنوبی و شرقی استان در شهرستان کهنوج،دیروز جلسه ای برای هماهنگی و اجرا در فرمانداری برگزار شد .

انتهای پیام/ح
یحیی زاده
برچسب ها: اجلاس ، نماز ، کرمان ، فرهنگی ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.