همدان؛

شهدا بزرگترین سند افتخار ملت ایران هستند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا بزرگترین سند افتخار ملت ایران هستند و در حقیقت تنها با خدا معامله کردند.

شهدا بزرگترین سند افتخار ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار علی فضلی در مراسم یادواره سه شهید گمنام دانشگاه ملایر با بیان اینکه مردم در حفظ و دفاع از نظام و انقلاب نقش اصلی را داشتند، گفت: ملت ایران همواره در همه عرصه‌ها در دفاع از انقلاب حضور داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله، یک جنگ تحمیلی و برنامه‌ای حساب شده از سوی دشمنان ما بود افزود: این جنگ به خاطر دفاع ملت ایران از آرمان‌های امام و انقلاب به ما تحمیل شد.

فضلی با بیان اینکه مردم ما تحمل ظلم و سازش با دشمنان خدا را ندارد تصریح کرد: ملت ایران همیشه و همه جا در مقابل دشمنان و متجاوزان به اسلام و انقلاب خواهد ایستاد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بر ضرورت دشمن شناسی و بصیرت و آگاهی ملت ایران تاکید کرد و گفت: باید همیشه دشمن را رصد کرده و مراقب برنامه‌های آن باشیم.

فضلی، حضور ولایت فقیه، قانون اساسی و دشمن ستیزی از جمله ویژگی های شاخص ملت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: شهدا با خدا معامله کرده و در این راه سر سوزنی هم شک نکردند.

وی در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس به بیان خاطره‌ای از عملیات کربلای 4 و کربلای 5 پرداخت و گفت: برای عملیات کربلای 4 بیش از 6 ماه زحمت کشیده شد که این زحمات ظرف مدت 6 ساعت به هدر رفت، در این عملیات بیش از 10 هزار نفر شهید و مجروح شدند.

فضلی با بیان اینکه با تشکیل جلسه و با حضور فرماندهان دلایل شکست جنگ مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بعد از این عملیات امام راحل در پیامی شکست را برای مردان خدا بی‌معنی دانست و فرمود «مردان خدا برای دین به میدان می‌آیند و شکست نخواهند خورد».

وی با بیان اینکه در عملیات کربلای 5 نیز بیشتر نیروهای رزمنده از مردم عادی بودند گفت: پیروزی ملت ما به خاطر خداترس بودن و استقامت در برابر دشمن است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.