قم؛

ضبط 2350 کیلوگرم انواع مواد مخدر

مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم گفت:سه باند تهیه و توزیع قاچاق مواد مخدر، 2350 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در یک هفته گذشته سه باند مهم قاچاق مواد مخدر که از استان های شرقی و جنوبی مواد مخدر را به سمت استان های مرکزی کشور حمل می کردند، شناسایی و متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: با انهدام این سه باند حدود 9 قاچاقچی دستگیر شدند و 6 خودرو در این رابطه توقیف شد. این کشفیات شامل حدود یک تن و 50 کیلوگرم حشیش و 800 کیلوگرم تریاک از یک تریلی و 500 کیلوگرم تریاک از 2 دستگاه سواری شاسی بلند است.

وی افزود: تلاش ما براین است که بتوانیم بخش مقابله را با جدیت بیشتر دنبال و سعی کنیم همراهی و همکاری جدی تری را با سایر بخش های فرهنگی و درمانی در این حوزه داشته باشیم.

مجتبایی بیان کرد: پلیس قم مصصم است که برخورد جدی با قاچاقچیان و سرشاخه های اصلی مواد مخدر که از استان های شرقی کشور مواد را تهیه و به سمت استان های مرکزی منتقل می کنند و هم چنین خرده فروشان و معتادان تابلو که در داخل شهر فعالیت می‌کنند ادامه بدهد، تا این که بتواند در این زمینه به وظیفه خودش عمل کند.

در پایان تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش نشان می دهد. البته 61 مرحله عملیات برای متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و جمع آوری معتادان انجام داده ایم که نشان دهنده این است که 60 درصد افزایش انهدام باندها را در سطح استان رقم زده ایم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: مواد مخدر ، قم ، قاچاق ، انهدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار