قم؛

کشف محموله 50میلیون تومانی کالای قاچاق

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم ازکشف محموله کالای قاچاق به ارزش 50میلیون تومان دراستان خبرداد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛سرهنگ احمد کرمی گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و با کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه اتوبوس اقدام به بارگیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی را داشته موضوع در دستور کار عملیاتی و اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران پس از رصد مسیر حرکت اتوبوس و انجام یکسری اقدامات پلیسی و مراقبت‌های انجام گرفته، موفق شدند اتوبوس موردنظر را در عوارضی قم - تهران متوقف کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی قم درادامه گفت: مأموران پس از انتقال خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، در بازدید از اتوبوس مذکور کالاهایی از جمله ۵۵ عدد باطری، ۷۰ آمپری خودرو، تعداد ۹ هزار عدد پودر نسکافه، ۷۲۰ قوطی نوشابه انرژی زا، تعداد ۳۴۸ شیشه ۷۵۰ گرمی شکلات صبحانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
 
سرهنگ کرمی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا تلفن شبانه روزی ۳۱۳۴ پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.
 

انتهای پیام/ش
برچسب ها: محموله ، کشف ، کالاقاچاق ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار