اهواز؛

استفاده از تجربه ها برای رفع دغدغه های مردم

استاندار خوزستان گفت :باید از تجربه‌های موجود در راستای رفع دغدغه‌های مردم به ویژه آلودگی‌های زیست‌محیطی استفاده شود.

استفاده از تجربه ها برای رفع دغدغه های مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه مشترک با مدیران ارشد صنایع پتروشیمی اظهار کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های منطقه ویژه را توسعه دهیم و در جهت بهره‌برداری منافع این منطقه به سود استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه با موافقت رئیس جمهور و وزیر نفت سه درصد سرمایه‌گذاری‌ها باید خرج خدمات اجتماعی در منطقه شود و این موضوع در حال نهایی شدن است گفت: خواهان قطع خام‌فروشی و توسعه صنایع پایین‌دستی هستیم.


استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه هورالعظیم به دستور وزیر نفت روند خشک شدن متوقف شد و واکاوی‌ها در آب انجام خواهد گرفت بیان داشت: در عین حالی که مسائل زیست محیطی را مهم می‌دانیم اما در کنار آن خواهان قطع خام‌فروشی و توسعه صنایع پایین‌دستی هستیم.

شریعتی با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری نیز بر قطع خام‌فروشی و توسعه ارزش افزوده است خاطرنشان کرد: اگر بنا است منویات رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را دنبال کنیم ناچار به توسعه صنایع پایین‌دستی هستیم.

وی افزود: محیط زیست باید مشاور خوبی برای صنایع پتروشیمی باشد و امیدواریم روزی برسد که توسعه پتروشیمی منجر به رفع مشکل اشتغال و باعث ثروتمندی منطقه و شهروندان شود.

شریعتی گفت: با موافقت رئیس جمهور و وزیر نفت سه درصد سرمایه‌گذاری‌ها باید خرج خدمات اجتماعی در منطقه شود و این موضوع در حال نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار موظف است سه درصد از سرمایه‌گذاری خود را برای خدمات اجتماعی همچون احداث راه‌ها و... هزینه کند عنوان کرد: تحرک مدیران صنایع پتروشیمی، مناطق نفت‌خیز جنوب و ... باعث چرخش چرخ‌های اقتصاد استان خوزستان خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.