اردبیل؛

گشایش هشتمین نمایشگاه ملی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اردبیل

هشتمین نمایشگاه ملی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی منزل دیروز در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل با حضور مسئولان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مریم اسماعیل‌نسب، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل در مراسم افتتاح نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی منزل در اردبیل اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه خانه مدرن امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت که در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان تولیدات داخلی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در هشتمین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی 60 واحد بازرگانی از استان‌های اردبیل، تهران، مشهد، اصفهان، یزد، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، همدان، قزوین و البرز حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه انواع دکوراسیون منزل با محوریت تولیدات داخلی به معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل تصریح کرد: محصولات ارائه شده در هشتمین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی منزل شامل دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی، تابلو فرش، مبلمان، سرویس خواب و تجهیزات آشپزخانه است که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه متناسب با استانداردهای جهانی و تولید داخلی بوده است.

اسماعیل‌نسب گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی معرفی تولیدات داخلی و محصولات واحدهای تولیدی و تبادل دانش و اطلاعات در بین واحدهای مشارکت‌کننده است و نیز حمایت از واحدهای تولیدی نیز مد نظر بوده که امیدواریم بتوانیم رونق تولیدات داخلی در اردبیل را رقم بزنیم.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاههای داخلی با محوریت کالاها و محصولات تولیدشده داخلی یک امر ضروری است که در این زمینه نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برنامه‌ریزی اساسی انجام داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.