هفته چهارم لیگ برتر والیبال

جدال پایتخت‌نشینان در خانه والیبال/شاگردان عطایی و نبرد با سرمایه‌دارها

چهارمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار در تهران ( 2 مسابقه)، مازندران، اراک، اردکان، تبریز و آمل پیگیری می‌شود.

خانه والیبال تهران در هفته چهارم هم مانند دو هفته پیش میزبان دو دیدار خواهد بود. در نخستین دیدار این هفته از ساعت 15:30 و در خانه والیبال تیم سایپا تهران پذیرای سازمان عمران ساری است. دو تیمی که از دو بازی قبلی خود دو پیروزی و یک شکست کسب کرده و در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند. این موضوع به جذابیت دیدار دو تیم کمک خواهد کرد. نبرد سایپا و راه عمران ساری با قضاوت مسعود ذوقی برگزار خواهد شد.

دیگر دیداری که فردا (چهارشنبه) در خانه والیبال برگزاری خواهد شد، جدال بین پیکان و پارسه تهران است. شاگردان فرهاد نفرزاده و پیمان اکبری در حالی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که در رده دوم و سوم جدول قرار دارند و برنده این دو دیدار شانس رسیدن به جایگاه دوم و حتی صدر جدول را خواهد داشت. دیدار دو تیم پیکان تهران و پارسه تهران از ساعت 17:30 و به قضاوت مجید محسنی برگزار می‌شود. 

تیم صدرنشین بانک سرمایه در چارچوب هفته چهارم با تیم کاله مازندران دیدار خواهد کرد. شاگردان عطایی در حالی در سالن پیامبر اعظم آمل پذیرای بانک سرمایه خواهند بود که این تیم در دو هفته قبل در دو مسابقه سخت مقابل پیکان و شهرداری ارومیه متحمل شکست شده بود. این هفته هم کار آملی‌ها در نبرد با شاگردان کارخانه و ستاره های بانک سرمایه آسان نیست. دیدار دو تیم بانک سرمایه و کاله آمل را فرهاد شاهمیری قضاوت می‌کند.

تیم والیبال صالحین ورامین هم بعد از دو پیروزی در هفته دوم و سوم این هفته به اراک می‌رود تا با تیم شهرداری این شهر دیدار کند. شهرداری اراک در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و برای بهبود جایگاهش در جدول مسابقات به پیروزی خانگی مقابل ورامینی‌ها چشم دوخته است. این دیدار را ابراهیم فیروزی قضاوت خواهد کرد.

شاگردان تراویسا در تیم شهرداری ارومیه هم پس از آن که اولین برد خود را هفته سوم مقابل کاله کسب کردند در هفته چهارم در اردکان میهمان تیم خاتم اردکان خواهند بود. دیداری که محمد ابراهیم زاده به عنوان داور اول در آن حضور خواهد داشت.

آخرین دیدار هفته چهارم را هم دو تیم شهرداری تبریز و هاوش گنبد برگزار خواهد کرد. این دیدار از ساعت 17 در سالن شهید اقدمی شهر تبریز برگزار می‌شود و قضاوت آن را مسعود قاری برعهده خواهد داشت.


**برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15:30
سایپای تهران – سازمان عمران شهرداری ساری

تهران، خانه والیبال، ساعت 17:30
پارسه تهران – پیکان تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – بانک سرمایه

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – صالحین ورامین

اردکان، سالن آیت اله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – شهرداری ارومیه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – هاوش گنبد 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.