کارخانه:به دنبال تداوم صدرنشینی هستیم/ورامینی‌ها تیم با تجربه‌ای هستند

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: برای پیروزی و تداوم صدرنشینی خود مقابل تیم صالحین ورامین به میدان خواهیم رفت.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: خوشحالم که از ابتدای فصل تاکنون توانستیم نتیجه خوبی در مسابقات بگیریم و با کسب حداکثر امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم. 

کارخانه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان ما در تمام مسابقات خود خواسته های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند. در این بین آنالیز خوبی که از حریفانمان داشتیم که به کسب این پیروزی‌ها کمک کرد.

سرمربی تیم بانک سرمایه درباره دیدار هفته پنجم تیمش با صالحین ورامین گفت: تمام حریفان با تمام توان مقابل تیم بانک سرمایه به میدان می‌آیند. تیم صالحین ورامین با حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب تیمش یکی از تیم‌های خوب این دوره از لیگ برتر است و ما باید با شناخت کافی مقابل این تیم به میدان برویم. ورامینی‌ها از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره مند هستند و قطعا برای تیم ما مشکل ایجاد می‌کنند. با این حال ما به دنبال تداوم روند پیروزی‌های خود هستیم.

کارخانه افزود: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ است و در هر دیدار برای کسب این عنوان به میدان می‌رویم. بازیکنان من بسیار پرتلاش هستند و به خوبی از عهده مسئولیت‌هایی که به آن‌ها محول می‌شود بر آمده‌اند. ما به دنبال اهداف بزرگتر همچون حضور و موفقیت در جام باشگاه‌های جهان هستیم.

سرمربی بانک سرمایه درباره تیم‌های حاضر در سی امین دوره لیگ برتر والیبال گفت: امسال شاهد لیگ پویا و غیر قابل پیش بینی هستیم. هیچ دیداری از قبل قابل پیش بینی نیست و تیم‌ها ممکن است نتایجی خارج از انتظار کسب کنند. همین موضوع جذابیت لیگ را افزایش می‌دهد و قطعا نبرد تیم‌ها با گذشت زمان مهیج تر خواهد شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار