یزد؛

تجهیز دستگاه های سنجش و اندازه گیری استاندار و به روز بدنسازی در آینده نزدیک

مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان یزد از تجهیز این پایگاه به دستگاه های سنجش و اندازه گیری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حمیدرضا شیرمدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان یزد گفت: پایگاه ورزش قهرمانی خدمات علمی و عملی بسیار ارزشمندی را به ورزشکاران ارائه خواهد داد که تلاش داریم در این پایگاه با یک برنامه ریزی منطم و کارشناسی شده خدمات ارزنده ای ارائه کنیم و  امکانات آن را در دسترس ورزشکاران قهرمان و حرفه‌ای استان قرار دهیم.

وی  افزود: نظام‌مندکردن  اصول مربوط به استعدادیابی، انجام تست‌های آمادگی تیم‌های ورزشی قبل از اعزام به مسابقات به منظور سنجش سطح آمادگی ورزشکاران، کنترل بر سطح دانش فنی و تخصصی مربیان و داوران، نظارت بر تمرینات تخصصی هیئت‌های ورزشی و جلوگیری از تمرینات بی‌کیفیت و تمرینات بدون برنامه از اهم وظایف این پایگاه قهرمانی و استعدادیابی می باشد.

مسئول پایگاه ورزش قهرمانی استان یزد ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های ما در این پایگاه استاندارد سازی دستگاه های موجود است که قصد داریم این پایگاه را به تدریج اولویت به بهترین دستگاه های موجود تجهیز نماییم تا قهرمانان و نفراتی که قصد استفاده از این پایگاه را دارند ، بهترین بهره را ببرند.

شیر افزود: براین اساس و با هماهنگی های انجام شده ست کامل دستگاه های مورد نیاز اندازه گیری و سنجش خریداری شده و تا پایان آبان ماه جهت ارائه خدمات به هیات های ورزشی و قهرمانان در محل پایگاه ورزش قهرمانی استان نصب خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: اولویت و هدف بعدی ما خرید دستگاه های بدنسازی است که امیدوارم با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال دستگاه های استاندار و به روز بدنسازی خریداری شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.