امام جمعه بافق:

رسانه، خدمات سپاه و بسیج را به اطلاع مردم برساند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: امروز رسانه حرف اول را می‌زند و باید خدمات متعدد سپاه و بسیج و دستگا‌های خدمت رسان، رسانه‌ای شود.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: خیلی از مردم گمان می‌کنند که سپاه و بسیج تنها امنیت ما را بر عهده دارند، اما می‌بنیم که علاوه بر این، فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در جامعه ایفا می‌کنند.

او افزود: خدمت به مردم، خدمت به نیازمندان، ترمیم و تعمیر خانه‌های نیازمندان، تامین جهیزیه برای خانواده‌های بی بضاعت، ارسال پزشکان به نقاط محروم و... از فعالیت‌های دیگر بسیج سازندگی و سپاه است. 

حسینی بیان کرد: در هفته هلال احمر هم هستیم که آنها نیز زحمات زیادی در حوزه امداد و نجات می‌کشند که هیچکس خبر ندارد. 

او تصریح کرد: امروز رسانه حرف اول را می‌زند و باید هر کاری صورت میگیرد رسانه‌ای شود چراکه دشمن رسانه را به دست گرفته است و سپاه را تخریب و هلال احمر را تضعیف می‌کند. 

خطیب جمعه بافق گفت: رسانه باید با این‌ها مقابله کند و خدمات رانشان مردم دهد. 

او با تبریک روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) شخصیتی که قبل از ولادتش، مژده زیارت او و بهشت برای زائران او از زبان امام صادق (ع) بیان شد و فرمود حرم ما اهل بیت، قم است. 

حسینی افزود: از این بیان اینگونه تعبیر می‌شود که قبر اباعبدالله الحسین در کربلا است، اما حرمش قم است، قبر امام صادق (ع) مدینه است، اما حرمش قم است. 

او خاطرنشان کرد: دختران ما باید به خود ببالند که روز ولادت این شخصیت سترگ روز دختر نامیده شده است. 

امام جمعه بافق گفت: ویژه به دختران شهدا تبریک می‌گویم؛ دخترانی که خون پدرانشان باعث آرامش و امنیت ما شده است. 

او با اشاره به آغاز ایام حج گفت: امسال شرایط حجمان با سال‌های گذشته فرق می‌کند و باید مراسم برائت با کیفیت بهتری برگزار شود. 

حسینی بیان داشت: امسال حج در شرایطی برگزار می‌شود که مردم غزه و فلسطین زیر آوار جنایات اسرائیل هستند و باید برائت را بسیار باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر بازاری می‌خواهد به تقوای الهی برسد باید واقعیت جنس خودش را به مشتری نشان دهد. 

خطیب جمعه بافق افزود: خرید و فروش در سایه، غش در معالمه است چراکه واقعیت جنس را مشتری نمی‌بیند و غش در معالمه حرام است


او خاطرنشان کرد: هر آنچه خلاف واقع به مشتری عرضه شود، حلال نیست و برکتی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.