اردبیل؛

موج جدید سرما و برف در راه است

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ریزش هوای سرد در اردبیل دمای هوای از روز چهارشنبه بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر افزود: مبنای بارش از فردا ظهر بصورت سریع و به مدت 5 ساعت ادامه خواهد داشت بطوریکه بارش باران در قسمت‌های شمالی استان مناطق مرکزی گرمی، نیر و اردبیل از عصر سه شنبه آغاز و در روز چهارشنبه به بارش برف تبدیل خواهد شد.

وی افزود: در مناطق جنوبی استان نیز بارش برف بین 5 تا 15 سانتی متر خواهد رسید و با افت فشار در مناطق کوهستانی شاهد کاهش دمای هوا بین 10 تا 15 درجه در استان خواهیم بود.

دولتی مهر گفت: برف و کولاک ناشی از این جبهه هوای سرد از ظهر چهارشنبه ادامه خواهد داشت و از نخستین ساعات سحرگاه پنجشنبه بارش برف متوقف شده ولی سرما و یخبندان قابل ملاحظه بر منطقه حاکم خواهد شد که تا عصر جمعه پیش رو ادامه می یابد.

وی افزود: از حوالی ظهر چهارشنبه تا شنبه آینده در استان اردبیل انتظار می رود بروز اختلال در تردد در گذرگاههای درون و برون شهری و به خصوص جاده های کوهستانی و گردنه های سخت گذر این استان بر اثر برف و کولاک و هوای مه آلود است.


انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، موج ، جدید ، بارش ، برف ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
هفته قبل با بارش 35 سانتی برق شهر یک میلیونی اردبیل همه جانبه فلج شد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
بازم باید منتظر فلج شدن شهر باشیم؟هفته قبل با بارش 35 سانتی برق شهر یک میلیونی اردبیل همه جانبه فلج شد!!!!