اتلتیکو مادرید - روستوف/ دیدار سرنوشت ساز یاران آزمون در ویسنته کالدرون

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و روستوف امشب ( سه شنبه) در ورزشگاه خانگی تیم مادریدی باید به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های روستوف و اتلتیکو مادرید در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر می روند. در حال حاضر تیم اتلتیکو مادرید به مربی گری دیگو سیمئونه در هر 3 بازی به پیروزی رسیده است و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 

در سمت دیگر تیم روستوف که از وجود سردار آزمون و سعید عزت الهی در ترکیبش بهره می برد، در لیگ قهرمانان اروپا با 2 شکست و 1 تساوی در قعر جدول قرار دارد.

بازی قبلی این دو تیم که در ورزشگاه خانگی روستوف انجام شد، با نتیجه 1 بر 0 به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

تیم اتلتیکو مادرید در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تا به حال گلی را دریافت نکرده است و نکته جالب توجه این است که در هر سه بازی با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسیده است.اما تیم روستوف بدترین خط حمله و دفاع گروه را داشته است. آنها تنها 2 گل به ثمر رسانده اند اما 8 گل دریافت کرده اند.

سه تیم اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لستر سیتی تنها تیم هایی هستند که در هر 3 بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده اند.

در صورتی که اتلتیکو مادرید در این مسابقه به برتری برسد، صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین می کند. روستوف به غیر از اتلتیکو مادرید در برابر هیچ تیم اسپانیایی دیگری بازی نکرده است. روستوف در صورتی که در این بازی پیروز نشود باید با لیگ قهرمانان اروپا وداع کند.

تیم اتلتیکو مادرید تا به حال 8 بار در مقابل تیم های روسی قرار گرفته که نتیجه این بازی ها 4 پیروزی ، 2 تساوی و 2 باخت بود ه است.

یاران آزمون در بازی های اخیرشان عملکرد خوبی نداشتند و از 12 بازی اخیر هفت تای آنها را مغلوب حریفان شده اند.

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید : اوبلاک، خوانفران، گودین، ساویچ، اوئیز، نیگز، گابی، کوکه، کاراسکو، گریزمن، تورس

ترکیب احتمالی روستوف : ژانائو، کرو، ناواس، گرانات، مولیجا، کودریاشو، اروخین، نوبوا، گاتاسکان، پولوز، سردار آزمون

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار