مهاباد؛

مشارکت اهالی روستای حصار شهرستان بوکان در توسعه مدرسه

طرح توسعه مدرسه روستای حصار از توابع بخش مرکزی شهرستان بوکان ، با مشارکت مردم این روستا و تامین 500 میلیون ریال هزینه آن ، اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوکان گفت : با هدف پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستای حصار بوکان به علت فضای کم آموزشی و با پیگیری مدیر مدرسه و همیاری و مشارکت اهالی روستا ، کلاس های دبستان این روستا ، تعمیر و افزایش داده شد.

احمد رحمانی افزود : مدرسه روستای حصار با همکاری اهالی روستا و اولیا دانش آموزان از سه کلاس درس به 6 کلاس درس افزایش یافت.

رحمانی جمع هزینه ی صرف شده برای ایجاد سه کلاس جدید و همچنین بتون ریزی محوطه مدرسه را 500 میلیون ريال عنوان و اضافه کرد : تمامی این هزینه ها را اولیاء دانش آموزان روستا تأمین کرده اند و از دستگاه و سازمانی کمک دریافت نکرده اند.

وی گفت : در سال جاری همزمان با ساخت این مدرسه ، حیاط مدارس روستای تیکان تپه ، حمامیان ، آغجیوان و جوانمرد هم توسط خود مردم روستا بتن ریزی و دیوار کشی حیاط مدرسه روستای تیکان تپه نیز با همکاری مردم و آموزش وپرورش ساخته شده است.

بگفته مدیر آموزش وپرورش بوکان ، همکاری و حمایت از آموزش و پرورش در بوکان در چند سال گذشته بسیار افزایش یافته و مردم با تمام توان از آموزش و پرورش حمایت می کنند.

در شهرستان بوکان 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.