اصفهان؛

طرح آبرسانی شهر گز با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی به شهر گز از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه روز چهارشنبه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طرح آبرسانی به شهر گز با اجرای 11 هزار و 700 متر لوله گذاری با ظرفیت خط انتقال آبرسانی به شهرهای گز، دستگرد، حبیب آباد، خورزوق، دولت آباد و روستاهای تابعه با 560 لیتر بر ثانیه به بهره برداری ‌رسید.
ظرفیت آب رسانی در این پروژه 560 لیتر در ثانیه، نیاز فعلی شهر گز 73 لیتر در ثانیه و هزینه انجام شده برای این پروژه 156 میلیارد ریال است.
هدف از اجرای این پروژه رفع افت فشار آب در رفع مشکل آبرسانی به شهر گز در فصل گرم تابستان است.
وزیر نیرو در مراسم افتتاح این طرح گفت: مردم شهر گز در سال های گذشته با مشکل هایی در زمینه آب بویژه در فصول گرم سال مواجه بودند که با همت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان این مشکل ها برطرف شد.
' حمید چیت چیان' بااشاره به مشکل تأمین آب کشاورزی در این شهر، افزود: تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل می‌کنیم اما امسال بارندگی در این شهر صفر بود و شرایط نامناسبی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه مشکل فاضلاب این شهر نیز برطرف خواهد شد، ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این زمینه اقدام کرده و تجهیزات مورد نیاز آن تا 2 ماه آینده نصب خواهد شد.
وزیر نیرو با اشاره به پنج طرحی که در سفر به استان اصفهان افتتاح می‌شود، گفت: نخستین طرح، آبرسانی به شهر گز و چهار طرح دیگر شامل افتتاح دو تصفیه خانه آب در گلپایگان و خوانسار و دو طرح در شهرستان اصفهان است.
چیت چیان افزود: افتتاح این طرح ها نشان دهنده تلاش همه خدمت‌ گزاران دولت در جهت تحقق آرمان ‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.