مولاوردی؛

دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی مصمم است

مولاوردی،جلوگیری از ریخت و پاش در دستگاههای دولتی و بهبود فضای کسب و کار را از الویتهای دولت در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی برشمرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان خوی مسائل و مشکلات طرح های عمرانی این شهرستان  را از نزدیک بررسی کرد.

 مولاوردی در بخش قطور خوی ،از طرح های نیمه تمام راهسازی ، پایانه رازی و پل های غیر همسطح جاده خوی به رازی  بازدید کرد. 

وی در حاشیه بازدید از این طرح ها ، براولویت بندی طرح های شهرستان خوی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت : طرح آبرسانی به خوی از سد آغچای ، تکمیل راه های اصلی و نیمه تمام خوی به رازی ، خوی به سلماس و خوی به ایواوغلی ، اجرای طرح ساماندهی پایانه رازی ،تکمیل بیمارستانهای نیمه تمام ، و توسعه شبکه های فاضلاب شهرستان خوی جزء طرحهای الویت دار برای تخصیص اعتبار و تکمیل دررئیس جمهور به آذربایجانغربی است.

 مولاوردی در جلسه شورای اداری خوی از عزم دولت در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت :استفاده از ظرفیت های دولتی و مردم در اجرای این طرح ، جلوگیری از ریخت و پاش در دستگاه های دولتی ، تغییر الکوی مصرف و بهبود فضای کسب و کا رو حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از مهمترین محورهای الویتدار این طرح در دولت تدبیر امید است.
 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش های مختلف بر ضرورت توجه به توسعه متوازن استانها و توزیع عادلانه اعتبارات تاکید کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.