غیاثی: قطع حقوق ملی پوشان تصمیمی جمعی است/ مسائل شخصی برخی دوومیدانی کاران را افشا می کنم

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: اگر برخی ملی پوشان به مصاحبه های غیر متعارف خود علیه فدراسیون ادامه دهند، مسائل شخصی آن ها را افشا می کنم.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگازان جوان، در مورد جلسه اخیر سازمان تیم های ملی بیان کرد: اعضای سازمان تیم های ملی دو و میدانی به این نتیجه رسیدند که دیگر به ورزشکاران حقوق ماهیانه پرداخت نشود. هم اکنون فدراسیونی در کشور ما وجود ندارد که به ورزشکارانش حقوق پرداخت کند. فدراسیون طرح های بهتری را برای موفقیت ورزشکاران در نظر دارد.

وی افزود: این تصمیم را یک نفر گرفته نگرفته بلکه تمام اعضای سازمان تیم های ملی برای پرداخت نشدن حقوق ماهیانه به دوومیدانی کاران به نتیجه رسیده اند. پرداخت حقوق سبب می شود تا ورزشکار تنبل بار بیاید و دیگر بی خیال تمرینات شود. این وضعیت سبب می شود ورزشکار نتواند در میادین بین المللی نتایج خوبی بگیرد.

وی درخصوص صحبت های اخیر محمد ارزنده گفت: وی در المپیک نتوانست سطح توقعات را برآورده کند. بدتر این است که در طول دوران حرفه ایش تنها یک مدال نقره در بازی های داخل سالن آسیا کسب کرده است که این رقابت ها از اعتبار چندانی نسبت به سایر مسابقات برخوردار نیست .به تازگی هم از مسئولان فدراسیون طلب کار است که چرا  یک مربی صاحب نام خارجی برایش جذب نکرده اند. بعید می دانم ارزنده با تداوم روند یک سال اخیرش بتواند در رقابت های آسیایی مدالی برای کشورمان کسب کند.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در خصوص حسن تفتیان عنوان کرد: تفتیان به مسئولان فدراسیون اعلام کرده است که به طور حتم در بازی های قهرمانی اسیا در هندوستان با قدرت شرکت می کند و تمام تلاشش را انجام می دهد که بتواند دو مدال خوشرنگ طلا را برای کشورمان در مواد 100 و 200 به ارمغان بیاورد. از نظر من تفتیان و حدادی جزو شانس های اصلی کسب مدال در این رقابت ها هستند.

غیاثی در پایان درباره سایر ورزشکاران خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم سایر دوومیدانی کاران ایرانی از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردار نیستند چرا که دوران طلایی برخی ورزشکاران مانند طوسی، رجبی، نیا دوست، برادران صمیمی و ارزنده  به پایان رسیده است. تنها هدف این ورزشکاران در دو و میدانی دریافت حقوق است!  باید به این دوندگان اعلام کنم در صورتی که در مطبوعات مصاحبه های غیر متعارف انجام بدهند به طور حتم مسائل خصوصی شان را در آینده بازگو می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار