فدراسیون دوومیدانی از ملی پوشان تست سلامت می گیرد

فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد در اردوهای تیم ملی از ورزشکاران تست سلامت بگیرد.

فدراسیون دوومیدانی از ملی پوشان تست سلامت می گیردبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون دوومیدانی از ابتدای هفته آینده میزبان دوومیدانی کارانی است که می خواهند در چارچوب برنامه‌های حمایتی فدراسیون برای رقابت‌های قهرمانی آسیا سال 2017 قرار گیرند.

با وجود نقدهایی که به رویه جدید فدراسیون وجود دارد، مسئولان و اعضای سازمان تیم‌های ملی سر حرف‌شان هستند که ورزشکاران باید بدون دریافت حقوق، زیر نظر برنامه فدراسیون تمرین کنند و اگر به مدال رسیدند،پاداش بگیرند. 

در این راستا، قرار است دوومیدانی کارانی که از سوی سازمان تیم های ملی به اردو دعوت می شوند، شنبه هفته آتی خود را به فدراسیون معرفی کنند. برنامه هم حکایت از این دارد که این افراد در نخستین روز اردو در محل فدراسیون پزشکی ورزشی، باید تست سلامت بدهند. سپس با مشخص شدن نتایج تست سلامت، سازمان تیم‌های ملی برنامه هر ملی‌پوش را به طور جداگانه مشخص می‌کند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص تست سلامت فدراسیون از ورزشکاران بیان کرد: فدراسیون در نظر دارد طی 2 مرحله از 32 ورزشکار حاضر در اردو تست های پزشکی را به عمل بیاورد تا پس از انجام این آزمایشات برنامه های ملی پوشان مشخص شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بیشتر ورزشکاران از نبود مربی اختصاصی رنج می برند که سعی داریم در جلسه اعضای سازمان تیم های ملی مربیانی را برای دوندگان در نظر بگیریم تا با خیالی راحت تمرینات شان را پیگیری کنند.

رئیس کمیته پرش فدراسیون دوومیدانی در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام تست آزمایش سلامت، براساس نظر مربی اردوهای ورزشکاران را در کمپ های تمرینی تهران،شیراز و مشهد برگزار می کنیم. از طرفی با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، در صورت نیاز اردویی را هم در شهر کیش برای ورزشکاران برپا می کنیم.البته تمام این ها بستگی به نظر مربی دارد که برای ورزشکارش چه اردوهایی را مد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار