شیراز؛

لارستان میزبان دومین جشنواره مطبوعات فارس

رئیس کارگروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین جشنواره مطبوعات فارس امسال در لار برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی رئیس کارگروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره مطبوعات منطقه ای و کشوری را نیازمند جدیت و پیگیری مسئولان دانست و گفت: علاوه بر این جدیت، وجود یک دبیرخانه قوی نیز می تواند در دستیابی به این هدف موثر باشد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این جشنواره در اسفندماه سال 94 ابراز داشت: با تجربه ای که از سال قبل به دست آورده ایم تلاش می کنیم دومین دوره را به صورت وسیع تر، با کیفیت تر و حضور حداکثری اصحاب رسانه برگزار کنیم، در عین حال امسال به صورت صد درصد مسایل و مشکلات سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم تسهیلات لازم برای ایاب و ذهاب و اسکان اصحاب رسانه فراهم کنیم.
سهرابی ادامه داد: امیدواریم جشنواره امسال نسبت به پارسال، پر رونق تر و با استقبال بیشتری برگزار شود.
این مسئول فرهنگی گفت: با توجه به این که امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده، قطعاً موضوع اقتصاد مقاومتی در جشنواره مورد توجه ویژه قرار می گیرد و مباحثی همچون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد به همراه برنامه ملی گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی به عنوان بخش های ویژه در جشنواره گنجانده می شود.
این مسئول فرهنگی بیان کرد: شرط ماندگاری جشنواره مطبوعات در لار، اجرای با کیفیت و قوی جشنواره است و در صورتی که این شروط محقق نشود امکان و احتمال انتقال جشنواره به شهری دیگر وجود دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار