شیراز؛

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد فسا

چهارونیم میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد فارس در طرح محسنین پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بهزادی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فسا گفت: این طرح با هدف استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به کودکان نیازمند تحت حمایت در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه اعتباری بالغ برچهار میلیارد و 514 میلیون ریال به حساب 657نفر از ایتام و خانواده های محسنین  زیر پوشش  این نهاد در 6 ماه امسال واریز شده، افزود: در طرح اکرام ایتام، 2 هزار و 789حامی از 415نفر زیر پوشش این نهاد حمایت می کنند و در طرح محسنین نیز 640 حامی حمایت 206 فرزند خانواده محسنین را بر عهده دارند.
وی تصریح کرد: فرد حامی باید ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند و در صورت تمایل و هماهنگی کمیته امداد، امکان دیدار با این خانواده ها نیز میسر می شود و هر 6 ماه یک بار کمیته امداد صورت حساب پرداختی را برای فرد حامی ارسال می کند.
مدیر کمیته امداد فسا از طرح تامین آتیه ایتام  خبر داد و گفت:در این طرح کودکانی که حداقل در ماه یک میلیون ریال دریافت می کنند ، در صدی از آن برای سرمایه گذاری بیمه ای به حساب بیمه پرداخت می شود تا آینده این کودکان  تامین شود.
انتهای پیام/سپرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار