جریمه عجیب پلیس چین برای رانندگانی که از نور بالا استفاده می‌کنند+ عکس

پلیس چین برای مقابله با استفاده از نور بالا در خیابان‌های این کشور، رانندگان متخلف را به شیوه‌ای عجیب جریمه می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس منطقه شنژن با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از شیوه عجیب جریمه رانندگانی که در خیابان‌ها از نور بالا استفاده می‌کنند پرده برداشت.

در این تصاویر، پلیس افرادی را که در خیابان‌ها با چراغ‌های نور بالا در حال رانندگی هستند، به مدت یک دقیقه در مقابل نور بالای خودروها قرار می‌دهد و آن‌ها را مجبور به نگاه به چراغ‌ها می‌کند. منابع رسمی اعلام کرده‌اند که رانندگان علاوه بر این اقدام، باید جریمه‌ای 44 دلاری نیز پرداخت کنند.

نیروهای پلیس این منطقه در سال 2014 برای اقدامی مشابه مورد انتقاد بسیار شدید قرار گرفتند؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم گرفته‌اند تا روند این جریمه را بار دیگر آغاز کنند. بسیاری از نیروهای دیگر پلیس نیز از این اقدام حمایت کرده‌اند و یک نظرسنجی اینترنتی نشان می‌دهد 90 درصد مردم از چنین جریمه‌ای حمایت می‌کنند.

جریمه عجیب پلیس چین برای رانندگانی که از نور بالا استفاده می‌کنند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک قطره ملت
۲۲:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم تو ایران هم پلیس به این مشکل توجه کنه، واقعا در شب رانندگی کردن سخت و خطرناک شده
امشب در تونل نیایش یک ریو نوک مدادی مثل روانی ها رانندگی میکرد و با نورافکن بالا و مه شکن پایین چشم ماشین های جلویی رو آذار میداد
به 110 زنگ زدم میگه ارجاع میدیم، حتی حاظر نبود شماره پلاک رو درست یادداشت کنه و میخواست تلفن رو قطع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
این چینی ها اکثره کاراشون درسته....نبود که ابر قدرته جهان نمیشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
یکی ازعلل اینکه درایران رانندگان زیادقوانین رارعایت نمی کنند خود پلیس ماست که قانون وضع میکنه ولی همون چندروزاول بگیروببنده بعد سریع بدست فراموشی سپرده میشه. یه نمونش نصب جراغ زنون غیراستاندارده که موقعی که ازپشت سریاازروبرو میزنندچشم اذیت میشه وپلیس هم انگارنه انگار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
واقعا در ایران بیشتر ازای لازم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
بله بنده هم موافقم.بعد از شلاغ باید با چنین افراد هنجار شکن و مردم ازار باید در همان محل پلیس اقدام به اعدام و حلق اویز کردن اینگونه افراد بکند تا شاید در اینده دیگر چنین عملی را فرد خاطی انجام ندهد.
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
فرهنگ رانندگی ما ایرانی ها خیلی پایین هست در کنار این جرایم صد ضربه شلاق هم باید بذارن شاید رانندگی بعضی ها درست شه . اونم شاید درست شه .
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
ای کاش تو ایرانم اجرا بشه که یه سری مرذم آزار بفهمن ک کارشون چقد اشتباهه بابا نمیششه رانندگی کرد بخدا شبها ادم چشاش اذیت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
واقعاً دمشون گرم. بهترین کاره برای افراد واقعاً بی ملاحظه. به نظر من باید به مدت یک سال هر روز یک ساعت این بلا رو سرشون بیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
خیلیم کار خوبی می کنن. اینجام باید با اینجور مردم آزارها همین برخورد بشه. توی کوچه تنگ پر نور میچسبونن پشت سر جلوییشون نور بالا میان.
آخرین اخبار