ولخرجی‌های نامزد دموکرات در آستانه انتخابات؛

کلینتون بودجه تبلیغات تلویزیونی‌اش را به بیش از دو برابر افزایش داد

در آخرین هفته باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات آمریکا، ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات هزینه تبلیغات تلویزیونی‌اش را افزایش داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- سرمایه‌های کافی در اختیار دارد و اکنون این سرمایه‌ها را به سمت ساخت تبلیغات تلویزیونی سرازیر کرده است.

در آخرین هفته باقی مانده تا برگزاری انتخابات آمریکا، ستاد تبلیغاتی کلینتون بودجه تبلیغات تلویزیونی این کاندیدا را به بیش از 2 برابر افزایش داده است. این بودجه که پیشتر 14 میلیون دلار گزارش شده بود، اکنون به 32.4 میلیون دلار افزایش یافته است.

افزایش 18 میلیون دلاری این بودجه در آخرین هفته از رقابت‌‌های انتخاباتی، شامل صعود 5 میلیون دلاری مخارج برای تبلیغات در ایالت فلوریدا – ایالتی سرنوشت‌ساز برای انتخاب رئیس جمهور آینده آمریکا – می‌شود.

وی تبلیغات تلویزیونی در ایالت‌های آبی – ایالت‌های با اکثریت آرای دموکرات – را نیز افزایش داده است و قصد دارد از آنچه وی "دیوار دفاعی آبی" خوانده است، در برابر تبلیغات جمهوری‌خواهان محافظت کند.

حال، کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه نیز برای نخستین بار، تبلیغات تلویزیونی با هزینه 2.9 میلیون دلاری در پنج ایالت آمریکا را برای دونالد ترامپ آغاز کرده است. همچنین، این حزب یک پیام تبلیغاتی تلویزیونی جدید ساخته است که در آن به مسئله بررسی ایمیل‌های کلینتون به وسیله پلیس فدرال آمریکا اشاره می‌شود.

ترامپ نیز اظهار کرده بود در هفته جاری 25 میلیون دلار در تبلیغات تلویزیونی هزینه خواهد کرد. با این حال، این رقم همچنان از بودجه کلینتون 5 میلیون دلار کمتر است. ترامپ که در اواخر ماه سپتامبر (30 روز منتهی به 9 مهر) تعهد کرده بود برای تبلیغات تلویزیونی 100 میلیون دلار هزینه خواهد کرد، اکنون باید 15 میلیون دلار دیگر به بودجه‌اش بیافزاید.

تخصیص بودجه موجب شد کلینتون بتواند در ایالت‌های کلیدی مانند پنسیلوانیا و کارولینای شمالی به موفقیت‌های بهتری دست یابد. با این‌حال، کلینتون سعی دارد از اقدامات ترامپ برای گسترش سطح حمایت در ایالت‌های آبی جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار