یاسوج؛

شکست آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام ابهت پوشالی آمریکا را شکست.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید امان الله حسینی صدر روز پنجشنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان در یاسوج افزود: سه رویدادمهم 13 آبان شامل تبعید امام راحل به ترکیه در سال 43، شهادت دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 بیانگر روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این سه رویداد وجوه مشترکی دارند که مخالفت استکبار با اسلام و نظامی اسلامی از برجسته‌ترین آنهاست.

حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع قدرت استکباری در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی به مخاطره افتاده است.

وی به جایگاه روحانیت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در هر سه رویداد 13 آبان روحانیان نقش محوری و اساسی داشته‌اند.

حجت الاسلام حسینی صدر کینه توزی های آمریکا علیه اسلام و انقلاب را یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که آمریکا دشمن تراز اول ایران وجهان اسلام است و نباید به آن اعتماد کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.