امام جمعه مهاباد؛

آمریکا بارها غیر قابل اعتماد بودن خود را اثبات کرده است

امام جمعه مهاباد گفت: آمریکا در برجام به تعهدات خود عمل نکرد در حالی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که برای آمریکا هیچ جای اطمینان و اعتمادی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز این هفته گفت: 13 آبان یکی از روزهای به یادماندنی است و روزی است که بار دیگر آمریکای جنایتکار و صهیونیست شکست سختی خوردند و جاسوس خانه آمریکا به دست توانمند دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و این صلابت استکبار جهانی را برهم ریخت.
ماموستا قادر سهرابی افزود: خداوند متعال می‌فرماید یادآوری کنید مردم را به روزهای خدا، منظور همان روزهایی است که اتفاقات بزرگی روی داده است و روز 13 آبان یکی از آن روزهایی است که اتفاق تاریخی و بزرگی در کشور به وقوع پیوست.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی در تمامی موارد وارد صحنه می‌شدند و زیر پای ایرانیان و انقلابیون را خالی می‌کردند تا انقلاب با شکست مواجه شود که به یاری خداوند ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل همه توطئه‌ها و همه شیطنت‌های استکبار جهانی فائق آمد و با پشت سر گذاشتن  و مقاومت کردن در دوران دفاع مقدس و تحریم‌های ظالمانه و مستمر به پیروزی دست یافت.
امام جمعه مهاباد گفت: در برجام نیز آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد در حالی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که برای آمریکا هیچ جای اطمینان و اعتمادی نیست.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.