مشارکت رسانه‌های آذربایجان غربی در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور

رسانه‌های آذربایجان غربی در نخستین دور جام رسانه امید کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در حاشیه مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» که با رویکرد «امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب» تهران آغاز شد به خبرنگاران گفت: رسانه‌های استان در قالب دو تیم شش نفره به نمایندگی از دوازده رسانه استان برای رسیدن به جام امید رقابت می‌کنند.

جهانگیر اسلام پرست می‌گوید: شرکت کنندگان در این رویداد رسانه ای خدمات نظام اسلامی و پیشرفت های کشور و استان را در قالب‌های گزارش مکتوب، خبر، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی و کلیپ موبایلی روایت گری می کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را گسترش امید در جامعه با انتشار اخبار و محتوا‌های امید آفرین عنوان کرد و افزود: دشمنان با جنگ نرم در صدد القا و گسترش ناامیدی است که برگزاری چنین رویداد‌هایی میتواند در نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان و امید آفرینی نقش آفرین باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: جام رسانه امید یک رویداد ۳۶ ساعته است که در آن اصحاب رسانه و خبرنگاران پیشرفت‌های کشور و استان را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محور‌های جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی منتشر میکنند و از بابت حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، اعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکسالعمل مخاطبان ارزیابی می شوند.

این رویداد ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران؛ مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.