۱۷ برابر شدن میانگین راهسازی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راهسازی در استان از ۹ کیلومتر در سال به بیش از ۱۵۰ کیلومتر رسیده و این آمار رشد ۱۷ برابری را نشان می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر راهسازی در مناطق مختلف استان از ۹ کیلومتر در سال به بیش از ۱۵۰ کیلومتر رسیده و این آمار رشد ۱۷ برابری را نشان می‌دهد.

سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: راه محور توسعه بوده و در همین راستا طی امسال ۲۰۴ کیلومتر راه و بزرگراه در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت ۴۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در دست انجام است.

این مقام مسئول می گوید: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان بسیار حائز اهمیت بوده و انعکاس این عملکرد جهاد تبیین بوده وهمکاری بیش از پیش صدا و سیمای مرکزآذربایجان‌غربی را می‌طلبد.

وی افزود: جهاد تبیین مساله مهم و قابل توجهی است که باید در راستای امید آفرینی جامعه عملکرد دستگاه اجرایی به درستی تبیین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های توسعه‌ای راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنیال می‌شود و این امر در اولویت است.

ناصر حجازی فر ادامه داد: فعالیت‌های شبانه‌روزی راه و شهرسازی در راستای توسعه استان غیرقابل چشم پوشی بوده و پوشش فعالیت‌های این بخش دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.