احیای جاده ابریشم در اولویت برنامه‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: احیای جاده ابریشم و بهسازی و مناسب‌سازی مسیر‌های ارتباطی در اولویت برنامه‌های راه وشهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از عملیات راهسازی در پروژه ایواوغلی- گیت ورودی منطقه آزاد ماکو، گفت: طول کل این طرح ۱۰ کیلومتر است و در حال حاضر اجرای این محور بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید محسن حمزه‌لو ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی مشخص شده ۵ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهریور ماه امسال آسفالت شده و به بهره‌برداری می‌رسد و باقیمانده آن نیز طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این محور، یکی از مسیر‌های پرتردد و پرحادثه در شمال آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، ادامه داد: احیای جاده ابریشم و بهسازی و مناسب‌سازی مسیر‌های ارتباطی در اولویت برنامه‌های کاری مجموعه راه وشهرسازی تعریف شده است.

حمزه‌لو افزود: احیای جاده ابریشم به ویژه محور ایواوغلی _گیت منطقه آزاد ماکو برای افزایش مبادلات تجاری ایران و ترکیه و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر سهولت ترانزیت کالا و کاهش تلفات جاده‌ای تصریح کرد: عملیات راهسازی در راستای توسعه محور‌های مواصلاتی در تمامی جاده‌های پرتردد استان فعال بوده در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.