فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت؛

انقلاب و استکبار ستیزی رشته واحدی هستند که جدا نمی شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: بسیج دانش آموزی بستری مناسب برای دریافت مطالب و سخنان حق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرهنگ پاسدار علی حیرانی در نشست معرفتی و بصیرتی ویژه فرماندهان واحد های پیشگام گفت: مرز جنگ در زمان شهید فهمیده، مرز های ایران بوده ولی امروزه جنگ فراتر از مرز های ایران در خاک سوریه و یمن است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر امروزه در سوریه دفاع نکنیم باید فردا در کرمانشاه و مرز های کشورمان دفاع کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: بسیج دانش آموزی بستری مناسب برای دریافت مطالب و سخنان حق است.
به گفته وی جنگ نرم، جنگی است که با افکار انسان درگیر است و جامعه هدف جوانان و نوجوانان هستند.
سرهنگ پاسدار حیرانی گفت: از اول انقلاب، نظام مورد تحریم است ولی جدیدترین گوشی ها در اختیار جوانان قرار می گیرد که نشان از جنگ نرم دشمن دارد.
وی تصریح کرد: دشمن از اول انقلاب به فکر براندازی نظام است ولی ملت ایران استکبار ستیزی خود را در طول سالیان گذشته حفظ کرده است و اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمن نمی دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: استکبار ستیزی با انقلاب رشته واحدی است و هیچگاه از هم جدا نمی شوند.
به گفته وی برخی از عناصر داخلی در تلاش هستند تا جریان فکری خود را که همان دوستی با آمریکا است در جامعه فرهنگ سازی کنند که باید نسبت به این موضوع آگاه بوده و اقدام مناسبی جهت مقابله با آن صورت گیرد.
سرهنگ پاسدار حیرانی گفت: باید پروژه نفوذ فرهنگی بسیار جدی گرفته شود، فرهنگ سازی باید از دانش آموزان و توسط تغذیه فکری مناسب صورت گیرد.
وی تصریح کرد: جامعه به قشر جوان و فکر جوان نیازمند است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دانش آموزان بسیجی باید نیاز های جامعه را بشناسند و دنبال برآورده کردن آنها باشند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.