ساری،

معرفی برترین های مدهامتان

برترين هاي جشنواره قرآني مدهامتان در مازندران معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقي مسئول ستادهماهنگي ونظارت بركانون هاي مساجد مازندران نتایج داوری مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان دربخش برادران وخواهران رااعلام کرد وگفت: در رشته ترتیل به ترتیب اميرحسين سبحاني، محمدصفايي و سيد سجاد ادياني مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقی با بيان اينكه جعفرملك پور، ساسان خانلرزاده و رضا ذبيحي در رشته قرائت بالاي 18سال به مقام های اول تا سوم دست یافتند، افزود: همچنين محمدحسين معصومي، محمدمهدي طالبي و رضا گلستاني به ترتيب نفرات اول تا سوم رشته قرائت زير 18سال معرفي شدند.

وي گفت: ساسان خانلرزاده، ابوالفضل حيدريان و اميد تقي پور به مقام های اول تا سوم رشته اذان بالاي 18سال رسیدند.

فوقي يادآورشد: سينا يعقوبي، اميرحسين قلي پور و محمدامين گرجيان به عنوان نفرات اول تا سوم رشته اذان زير 18سال معرفي شدند.

مسئول ستادهماهنگي و نظارت بركانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران، محمدرضا رضايي را منتخب رشته حفظ کل قرآن كريم معرفی کرد و گفت: در رشته حفظ 20 جزء نیز مرتضي ميرداد، محمدحسين فلاحتگر و اميرحسين حسين پور به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

وی با اشاره به منتخبان رشته تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز، گفت : در این رشته که از استقبال خوبی برخوردار بود، سيدطاها ميرمحمدي، اميررضا بابايي و سيدرضا حسيني به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقي با اشاره به نتایج داوری بخش خواهران مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدها متان گفت: فاطمه نظری، فاضله شکیبا و رقیه مظلومی در رشته حفظ 20 جزء به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفي شدند.

وي با بيان اينكه سیده سمیه موسوی روشن و فروغ ابراهیمی، رتبه های برتر رشته تحقیق را به خود اختصاص دادند، افزود: در رشته حفظ کل رقیه رضائی، افسانه خانجانی، فاطمه غلامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقي اضافه كرد: سیده سکینه موسوی، فرشته بابایی و فهمیه رستمی به ترتیب رتبه های برتر اول تا سوم رشته ترتیل را از آن خود کردند.

وی گفت: در بخش خواهران رشته تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز فاطمه خناري، فاطمه نادعليزاده و ساناز تمري به مقام های اول تا سوم دست يافتند.

مسئول ستادهماهنگي و نظارت بركانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با بيان اينكه رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تفسير ۵آذر ماه جاري بصورت همزمان در سراسر كشور از طريق پايگاه اطلاع رساني جشنواره جوانان مساجد كشور به آدرس الكترونيكي www.javananemasajed.ir برگزار مي شود، یادآور شد: برگزیدگان مرحله استانی، 23-26 آذر ماه سال جاری در استان قم با یکدیگر، رقابت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار