ساری؛

آزمون سراسری قرآن در بابل

آزمون سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: آزمون سراسری قرآن برابر مصوبات شورای فرهنگ قرآنی کشور همزمان با سراسر کشور در بابل به میزبانی موسسه نورین برگزار می شود.

وی افزود: آزمون جامع سالانه با هدف سنجش و میزان درک و فهم افراد از قرآن و معارف قرآنی برگزار می شود که به جهت رسمی بودن برگزاری دوره های آموزشی و نیز به جهت رسمیت و اعتبار قانونی این آزمون به افراد گواهی نامه معتبر داده می شود.

وی تعداد شرکت کنندگان شهرستان بابل در آزمون امسال را ٣٢٧ نفر اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل با بیان اینکه آزمون امسال در سه مرحله برگزار می شود گفت: یک مرحله ویژه کارکنان دولت است و کارمندان می توانند با مراجعه به سامانه مجازی در ١٩ آبان نام نویسی کنند و به صورت الکترونیکی درآزمون علوم قرآنی در رشته ها و مقطع مدنظر خود شرکت کنند.

محمدی افزود: قرآن آموزان سنین مختلف که معارف و دوره های آموزشی را در موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان می گذرانند افرادی که به صورت خودآموز فعالیت می کنند با انجام ثبت نام می توانند در آزمون کتبی خود در ٢٠ آبان ماه که به میزبانی موسسه نورین برگزار می شود، شرکت نمایند.

وی گفت : در آزمون امسال علاوه بر رشته هایی چون حفظ کل، جزء و یا بخشی از سوره های قرآن، مفاهیم و تجوید، نهج البلاغه هم اضافه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار