منصوریان: باشگاه استقلال یتیم شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته پدر استقلال و پدر معنوی‌مان را از دست دادیم و به جرات می‌توانم بگویم که باشگاه استقلال یتیم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین امروز استقلال در مورد درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال،‌ گفت: در ابتدا باید بگویم روز گذشته پدر استقلال و پدر معنوی‌مان را از دست دادیم. به جرات می‌توانم بگویم که باشگاه استقلال یتیم شد.

وی ادامه داد:فردی از میان ما رفت که از سال 54 مربیگری را آغاز کرد و بعد مسئولیت سرمربی را بر عهده گرفت.می توانم بگویم یکی از کامل‌ترین کلکسیون‌های تیم در اختیار پورحیدری بود.

وی افزود: خیلی از شما عزیزان با او کار نکردید اما ما که مقابل شما ایستادیم از شاگردان منصور خان بودیم. از بهتاش فریبا بگیرید تا علی چینی هم با او کار کردیم. تمام مجموعه استقلال از سال 54 به بعد شاگرد منصورخان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای مرحوم پورحیدری دعا کنید چرا که وی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و خدمات بسیاری را انجام داده است. از شما می‌خواهم در تمام مراسم‌های او حضور داشته باشید چرا که شما هم به نوعی آخرین نسل شاگردان او هستید و این افتخار را دارید که بگویید شاگرد منصورخان پورحیدری بودید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.