تشریح زندگی 41 ساله با منصور پورحیدری از زبان همسرش فریده شجاعی

فریده شجاعی همسر منصور پور حیدری و نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال 41 سال زندگی با مرحوم منصور پورحیدری را در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران تشریح کرد.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   

حزن و اندوه در صدای فریده شجاعی موج میزد و کمتر دیده بودیم که نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال اینگونه باشد,زنی که در هر بار دیدار ما در سال های گذشته امید و رضایتمندی در نگاهش موج میزد امروز بسیار افسرده و غمگین با صدای حزن آلود منصور خان و 41 سال زندگی مشترک را در چند پاراگراف خلاصه کرد و باز بغض امانش نداد.

منصور محبوب بود

وی گفت:در ابتدا باید بگویم خوشحالم از اینکه تمامی ورزش دوستان،فوتبالیست ها و همه مردم منصور را همانطور که بود شناختند.
 از زمانی که منصور بیمار شد و حتی الان که به رحمت ایزدی رفته من بیشتر متوجه این مساله شده ام و در حال حاضر می بینم که چقدر او محبوبیت داشته است .

تشریح زندگی 41 ساله با منصور پورحیدری از زبان همسرش فریده شجاعی

41 سال در خانه صدای بلند منصور را نشنیدم

وی ادامه داد:در هر صورت می توان بگویم منصور چه در زندگی خانوادگی و چه در فوتبال و ورزش و حتی میادین یک اسطوره بوده است و در طی این 41 سال زندگی تا به حال صدایش در خانه بلند نشده و حتی به بچه ها نیز کوچکترین بی احترامی ای نداشته است و کمتر مردی را می توان با این شرایط در اطراف دید .منصور مرد کامل و مظلومی بود که نمونه آن را ندیدم و در حال حاضر مظلومیت اش بیشتر ما را تحت تاثیر قرار داده است و در واقع خیلی ناراحتم .

پورحیدری زندگی اش را برای استقلال گذاشت و من سکوت کردم

همسر پورحیدری ادامه داد:منصور مرد بسیار خوب و نازنینی بود که در ورزش همه او را می شناختند و حتی افتخارات زیادی را کسب کرده است . او از بچگی عاشق استقلال بود و تنها اشکال وی از نظر من که همسرش بودم این بود که بیش از حد استقلالی بود و زندگی اش را برای این تیم گذاشت .فداکاری ها و از جان گذشتگی های این مرد برای استقلال بی شمار است و به هر حال منم به عنوان همسرش این مساله را پذیرفته بودم تا او در کنار استقلال عشق بورزد و زندگی کند و به همین دلیل اعتراضی هم نمی کردم که خدایی نکرده ناراحت شود و دوست داشتم خوب زندگی کند .

تشریح زندگی 41 ساله با منصور پورحیدری از زبان همسرش فریده شجاعی

خانواده پورحیدری یک فرشته را از دست داد


وی افزود:منصور افتخارات زیادی را برای استقلال ، تیم ملی کسب کرده و بدون چشم داشت مالی این کار ها را انجام می داد علی الخصوص برای استقلال که زندگی اش را گذاشت و ما هم تنها در خصوص اینکه چرا رایگان این کار را انجام می دهد شاید اعتراض داشتیم در غیر این صورت حرفی نداشتیم .منصور مرد دوست داشتنی بود و ما یک فرشته را از دست دادیم .

اگر منصور زنده بود جور دیگری از شما تشکر می کرد

شجاعی در پایان خاطر نشان کرد:جا دارد از تمام مردم ،هواداران ،فوتبالیست ها ،هنرمندان و تمامی مسئولان که ما را مورد حمایت قرار دادند تشکر کنم چرا که واقعا تا به این لحظه نتوانستم از تمامی عزیزانن تشکر کنم و از آنها ممنونم که به ما لطف داشتند و ما را تنها نگذاشتند اما مطمئنا اگر خود منصور زنده بود طور دیگری از آنها تشکر می کرد و ما تنها می توانیم سپاس بگوییم .امیدوارم این اتفاق دیگر برای ورزش تکرار نشود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وا
آخرین اخبار