اینستاگردی؛

علی مشهدی در حرم امام رضا (ع)/توصیه بازیگر زن به خواندن یک کتاب/ امین حیایی و پسرش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی مشهدی نوشت:
"سلام دوستان جان ديشب جاتون خالي حرم آقا امام رضا به اتفاق حاج محسن يكي از خوباي رفاقت ياد همه شما عزيزان بوديم انشاا..به زودي خودتون پا بوس آقا بياين."

اینستاگردی؛

لیلا برخورداری نوشت:
"داستان کتاب دیوانه وار از کودکی دخترکی آغاز و با بزرگسالی اش پایان می گیرد.دخترکی که از همان کودکی رفتار متفاوتی دارد و این تفاوت تا بزرگسالی با اوست.داستان بسیار شبیه به شعر بوده و نثر آن به قدری روان و زیبا است که انسان با خواندن آن علاوه بر لذتی که از داستان می برد،از نوشته های آن به تنهایی هم لذت می برد و پر است از جملات حکیمانه! کریستین بوبن نویسنده ای فرانسوی است. در ۱۹۵۱ متولد شده فلسفه خوانده و بعد به نویسندگی روی آورده است.تا کنون بیش از ۳۰ اثر از او منتشر شده است. نوشته های او سرشار از اندیشه است…از جملات زیبای کتاب: می دانم تجربه ی تحقیر شدن همانقدر فراموش نشدنی است که تجربه ی عشق. نگاه انسانها از نگاه گرگها نیز ناپایدارتر است و آنچه در نگاه انسانها دیده می شود به مراتب وحشتناک تر از نگاه گرگهاست….آدم هاي كمي قادرند به ديوانگي هاي خودشان بخندند.كمتر دوست داشتن به معناي ديگر دوست نداشتن است. معرفي كتاب هفته كتاب و كتابخواني همه با هم كتاب بخوانيم."

اینستاگردی؛

هومن برق نورد نوشت:
"اگر می خواهید بدترین نوع پشیمانی عمرتان را تجربه کنید،وقتی عصبانی هستید صحبت کنید."

اینستاگردی؛

کوروش سلیمانی نوشت:
"صبح امروز، شيان؛ شيرِ اسباب بازى با جنگل غريبه بود، نرفت، با ما به خانه بازگشت."

اینستاگردی؛

صابر ابر نوشت:
"صادقانه بگويم يك روزهايي كه تو را نمي بينم، انگار يك چيز هايي بهتر است، دل تنگ مي شوم، يادت مي افتم،حواسم پرت است،پرتِ تو! ديدي دونفره هايي كه سالها در يك خانه گذشته، خيلي وقت ها ، همين دلتنگي ها و يادها و پرت شدن ها را ندارد ... بايد يك روزهايي نباشي كه من ، وقتي در اتاق ، روبروي پنجره حياطم بلند مي شوم و روي تخت مي نشينم، در دلم بلند بگويم دوستت دارم. ديروز نبودي ، اما من حواسم بود چه كسي نبود."

اینستاگردی؛

الهام پاوه نژاد نوشت:
"سجده مي كنم به چهار گوشه ي صورتت چونان چهارگوشه ي حرم لبيك مي خوانم تو بر من مي تابي و در دلم چهل نرگس نو خنده مي زند..
پي نوشت: نوبرانه ....آغاز فصل نرگس مبارك... هفته تون معطر و زيبا عزيزان جان."

اینستاگردی؛

علی انصاریان نوشت:
"سلام .... يه روز خوب با دوستان خوبم كه يه خبر بد... دوست خوبم مهرداد صديقيان كه بازى خوبش تو فيلم اتوبوس شب و يادمون نميره..و على ضياء نازنين مجرى عالى و دوست خوبم. اميدوارم هفته خوبى برا همه ما باشه. ياعلى."

اینستاگردی؛

کمند امیرسلیمانی نوشت:
"اينم برنامه يه روز كارى من مخصوص اون دوستايى كه فكر ميكنن بازيگرا همش در حال تفريحن و غذاهاى به خصوص ميخورن و برنامه هاى خاص و عجيب دارن. (استناد به تعداد محدودى از كامنتا) ****ايران ما پر از نعمته سبزيجات و ميوه هاى تازه و خوش عطر و طعم رو فراموش نكنين."

علی مشهدی در حرم امام رضا (ع)/توصیه بازیگر زن به خواندن یک کتاب/

امین حیایی نوشت:
"همراه با پسر عزيزم دارا، پشت صحنه فيلم سينمائي شعله ور."

علی مشهدی در حرم امام رضا (ع)/توصیه بازیگر زن به خواندن یک کتاب/

شیث رضایی نوشت:
"قضاوت و پیش‌داوری درباره یک شخص مشخص نمی‌کند او کیست مشخص می‌کند شما کیستید."

علی مشهدی در حرم امام رضا (ع)/توصیه بازیگر زن به خواندن یک کتاب/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.