یاسوج؛

مطالبات 500 میلیارد تومانی پیمانکاران استان

استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: پیمانکاران بخش‌های مختلف از دستگاه‌های اجرایی استان بیش از 500 میلیارد تومان طلب دارند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: بدهی پیمانکاران کهگیلویه وبویراحمد ۳ برابر اعتبارات عمرانی تخصیص یافته در سال ۹۵ است.

موسی خادمی افزود: باید روش‌های جدیدی برای وصول درآمدهای استان تعریف شود چراکه در این صورت میزان اعتبارات ملی اختصاصی به استان افزایش می‌یابد.

خادمی با تاکید بر اینکه اداره ها بدهی خود به پیمانکاران را به اقتصاد و دارایی اعلام کنند تا از محل استناد خزانه اسلامی پرداخت شوند افزود: اداره هایی که بدهی خود را اعلام نکنند اعتباری به آنها تخصیص داده نمی‌شود.

وی گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی استان نیز باید به دنبال روش‌های جدید بود و از تجارب و ابتکارهای سایر استان‌ها در این زمینه استفاده کرد.

خادمی افزود:از هرگونه راهکار و پیشنهادی در زمینه پایان طرح های عمرانی در کمترین زمان ممکن استقبال می شود و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، شرکت گاز، آبفای روستای و شهری و همچنین شهرداری‌ها از توان و ظرفیت پیمانکاران توانمند برای تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با روش‌های سنتی و قدیمی نمی‌توان طرح های عمرانی نیمه تمام استان را تکمیل کرد افزود: مدیران اجرایی با روش‌های جدید تامین منابع مالی آشنا شده و آنها را دنبال کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ادارات میتوانند برای تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی خود از بانک‌ها تسهیلات بگیرند گفت: کم کاری ادارات و مدیران اجرایی در خدمت به مردم پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
مرسی از سایت خوبتون