تبریز؛

شرکت تیم کاتای شهرداری در کاپ ونیز ایتالیا

تیم کاتای شهرداری تبریز، در بیست و پنجمین دوره کاپ ونیز ایتالیا که یکی از‌ مسابقات سنگین بین المللی است، شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این تیم بدون حضور مربی خود سعید نیکوخصلت به این مسابقات اعزام شده‌ است و برای رسیدن به فینال با کشورهای برزیل و دو تیم باشگاهی از ایتالیا به رقابت می‌پردازند.

اعضای تیم کاتای شهرداری تبریز احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد خانلو ‌هستند که عناوین قهرمانی آسیا و پنج دوره قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ های جهانی را یدک می‌کشند.

همه ساله کشورها و باشگا ه‌های قابل توجهی از سطح جهان در این دوره از ‌مسابقات حضور دارند و در بخش کاتا کشورهایی چون برزیل، انگلستان، اتریش، ‌هلند، بلژیک، اسپانیا و تیم‌های باشگا‌هی از ایتالیا شرکت خواهند کرد.

این تیم تبریزی مدت زیادی است که به دلایل متعددی از حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و یا جهانی باز مانده است و شنیده‌ها حاکی از تمرینات‌ شدید و تصمیم به بازگشت این تیم پرقدرت به میادین بین‌المللی است.

از مشکلات این تیم در طول دو سال گذشته می‌توان به عدم صدور ویزای مسابقات جهانی آلمان، جراحی سنگین یکی از بازیکنان این تیم، عدم تامین منابع مالی و عدم صدور به موقع ویزای برای لیگ جهانی ماه گذشته در آلمان اشاره کرد.

تیم شهرداری تبریز در نظر داشت تا با کسب عنوان قهرمانی در لیگ جهانی‌ کاراته آلمان در ماه گذشته شایستگی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی‌ کاراته در اتریش نشان دهد که به دلیل عدم دریافت به موقع روادید این فرصت ‌را از دست داد و فدراسیون کاراته نیز به راحتی از توانایی‌های این تیم‌‌ باسابقه و شناخته شده در سطح بین‌الملل چشم پوشید.


انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار