اجرایی شدن روند تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره از هفته آینده

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از روند اجرایی شدن کمیته تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره از هفته آینده خبر داد.

اجرایی شدن روند تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره از هفته آینده
اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: هنوز کار تحقیق و تفحص شروع نشده و فقط اعضای آن انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در صدد برگزاری جلسه‌ای برای تعیین اعضای هیأت رئیسه هستیم و پس از آن باید رئیس مجلس ابلاغ‌های لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: بعد از این مراحل عملیات روند اجرایی تحقیق و تفحص در دستور کار قرار می‌گیرد که هفته آینده مشخص می‌شود.

عباسی در خصوص مسائل اخیر این صندوق و بحث و بررسی‌هایی که نشان از اختلاف یا معوقات در این صندوق دارد بیان کرد: هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشته باشیم و باید پس از تحقیق و تفحص به نتیجه برسیم.

وی افزود: در مواردی صحبت‌هایی مبنی بر بازپرداخت نکردن وام‌ها و وجود وثیقه معتبر وجود دارد که چنانچه این مسئله صحت داشته باشد نوعی تبانی محسوب شده و باید با آن برخورد جدی شود.

عباسی عنوان کرد: در تحقیق و تفحص تمامی گمانه‌زنی‌ها پیرامون وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ داده می‌شود و عملکرد این صندوق با دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که امیدواریم فعالیت‌های آن مصداق اختلاف نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار