تاریخ مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تغییر کرد

قرار بود رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2017 در خرداد ماه برگزاری شود که این زمان از سوی avc به فروردین ماه تغییر پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا (زیر 18 سال)  را تغییر داد.

در حالی که پیش از این قرار بود یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 10 تا 17 خرداد به میزبانی میانمار برگزار شود، کنفدراسیون والیبال آسیا با انتشار زمانی جدید برای برگزاری این رقابت‌ها زمان این مسابقات را تغییر داد و به 8 تا 16 فروردین موکول کرد.

این در حالی است که تیم ملی نوجوانان والیبال ایران زیر نظر محمد وکیلی تمرینات خود را از ماه قبل آغاز کرده است و برنامه ریزی خود را بر اساس برگزاری این رقابت‌ها در خرداد ماه تدوین کرده است. بدون شک این تغییر زمان روی روند آماده سازی تیم ملی زیر 18 سال ایران موثر خواهد بود.

گفتنی است سومین مرحله از اردوی  تیم ملی نوجوانان پسر که از 8 آبان با حضور 19 بازیکن آغاز شده است فردا (سه شنبه) به پایان می‌رسد. تیم ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی نوجوانان جهان آماده می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار