میرسپاسی: به دنبال برگزاری لیگی پویا هستیم/مایدا خودش دستیارانش را انتخاب می‌کند

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: در تلاش هستیم که پانزدهمین دوره سوپر لیگ بانوان پویاتر از سال‌های قبل برگزار شود.

زهره میرسپاسی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان گفت: این مراسم بر اساس برنامه سازمان لیگ هشتم آبان برگزار می شود و اگر شرایط مهیا شود امسال با حضور 9 تیم لیگ را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما در بخش بانوان فدراسیون،  برگزاری لیگی پویا است و لیگ زمانی پویا خواهد شد که تعداد تیم‌های بیشتری در آن شرکت کنند و بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های بیشتری پخش شوند.

میرسپاسی با اشاره به اینکه رایزنی‌های فراوانی کرده است که بتواند تعداد تیم‌های لیگ را افزایش دهد، گفت: تلاش کردم تیم‌هایی که در لیگ مردان تیم‌داری می‌کنند را مجاب کنم که در بانوان هم تیم بدهند. در این بین تیم های بانک سرمایه و شهرداری تبریز قول‌هایی دادند که در لیگ امسال حضور پیدا کنند.

وی درباره احتمال حضور تیم شهرداری ارومیه در سوپر لیگ گفت: تیم بانوان ارومیه قصد داشت که امسال در دسته یک حضور پیدا کند اما شرایط تغییر کرد و این تیم احتمالا در سوپر لیگ به میدان خواهد رفت.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال، درباره بازگشت مایدا به ایران و حضورش در تمرینات تیم نوجوانان گفت: مایدا چند روزی است که کارش با تیم نوجوانان را آغاز کرده است. قرار است بر اساس برنامه دختران نوجوان به تفکیک شهرستان محل سکونتشان در اردوها حاضر شوند تا مایدا عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

میرسپاسی درباره حضور برخی مربیان در کنار مایدا ، اظهار داشت: زهرا واحدی،‌ فاطمه عبداللهی ، نسرین خزانی،‌مهسا آراسته و نازنین فتح اله پور مربیانی هستند که در کنار مایدا در تمرینات نوجوانان حضور دارند که در پایان این اردوها مایدا دستیاران نهایی خود را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار