هفته دوم لیگ برتر والیبال

میهمانی مدعیان پایتخت نشین/هیجان در ارومیه و آمل

هفته دوم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم مدعی پایتخت راهی آمل و ارومیه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار وارد هفته دوم خود خواهد شد. جایی که دو تیم مدعی پایتخت‌نشین ، یعنی پیکان تهران و بانک سرمایه باید خارج از خانه به مصاف حریفانشان بروند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که هفته نخست این رقابت ها را با دیداری سخت مقابل پیکان پشت سر گذاشت و متحمل شکست 3 بر یک مقابل این تیم شد، این هفته هم دیداری سخت مقابل دیگر تیم تهرانی یعنی بانک سرمایه خواهد داشت. ارومیه‌ای‌ها در شهر خودشان میزبان شاگردان مصطفی کارخانه‌ای خواهند بود که در هفته نخست به یک پیروزی 3 بر صفر برابر شهرداری تبریز رسیده بود. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه از ساعت 17 آغاز خواهد شد و ابراهیم فیروزی به عنوان داور اول این دیدار را قضاوت خواهد کرد. 

تیم پیکان تهران هم که هفته نخست را در خانه با پیروزی پشت سر گذاشت، این هفته از ساعت 17 در آمل با تیم کاله این شهر دیدار خواهد کرد. شاگردان بهروز عطایی در هفته نخست و در دربی ساری متحمل شکست شدند و حالا برای پیروزی مقابل پیکان هم کار آسانی نخواهند داشت. نبرد دو تیم پیکان و کاله آمل را داوود نافعی با کمک میثم پارس قضاوت می کنند و نظارت این مسابقه در اختیار شهباز صدری است.

خانه والیبال تهران هم این هفته میزبان دو دیدار خواهد بود. ابتدا از ساعت 15:30 دو تیم پارسه تهران و هاوش گنبد با هم دیدار خواهند کرد و پس از آن از ساعت 17 متین ورامین برابر شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا به میدان خواهد رفت. هنوز مشخص نیست که تیم متین ورامین تسویه حساب خود را به فدراسیون ارائه داده است یا خیر. در صورت عدم ارائه احتمال لغو بازی این تیم برای دومین هفته پیاپی وجود دارد. قضاوت این دو مسابقه را به ترتیب محمد ابراهیم زاده و مرتضی اکرمی بر عهده خواهد داشت.

تیم والیبال شهرداری تبریز این هفته میزبان است و باید از شهرداری اراک میزبانی کند. اراکی‌ها که در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر از بازی نخست یک امتیاز کسب کرده اند حالا باید به مصاف تیمی بروند که در هفته اول 3 بر صفر مغلوب پیکان شده است. این در حالی است که شهرداری اراک هم در هفته اول 3 بر 2 مقابل سایپا شکست خورد. دیدار دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری اراک را حمید راهجردیان قضاوت می کند.

دیگر دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال را دو تیم خاتم اردکان و راه و عمران ساری مقابل هم برگزار می‌کنند. هر دو تیم اردکان و ساری در هفته نخست به پیروزی دست پیدا کردند و با انگیزه زیاد در اردکان به مصاف هم خواهند رفت. کیوان عابدزاده داور دیدار دو تیم خاتم اردکان و عمران ساری خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار