ترکاشوند: به پیروزی مقابل سایپا نیاز داریم

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین، گفت: از آنجایی که به دلیل باخت فنی در دیدار هفته اول از باقی حریفانمان عقب افتاده‌ایم، به پیروزی مقابل سایپا نیاز داریم.

محمد ترکاشوند پیش از دیدار تیم متین صالحین ورامین در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این هفته باید به مصاف سایپا برویم. دیدار با سایپا می توانست دومین مسابقه ما در این رقابت‌ها باشد اما قانونی که گویا تنها شامل حال صالحین شده بود منجر شد تا اولین بازی خود در این دوره از لیگ برتر را مقابل تیم سایپا برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیمش به طور منظم برگزار شده است، اظهار داشت: با وجود اتفاقاتی که در هفته اول برای تیم ما افتاد اما بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را برگزار کردند. باشگاه صالحین  ورودی لیگ را پرداخت کرد و با همت مسئولان خوشبختانه مشکل تیم ما حل شد.

سرمربی تیم صالحین ورامین درباره بدهی بازیکنان و کادر فنی گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که هر چه زودتر بدهی‌های فصل قبل را پرداخت کنند تا تیم در ادامه با روحیه بیشتری به مسابقات ادامه دهد.

ترکاشوند ، سایپا را تیم خوبی دانست و گفت: این تیم تغییراتی در کادر فنی و بازیکنانش نسبت به سال قبل ایجاد کرده است و یکی از تیم‌های خوب این فصل است. آن‌ها بر خلاف تیم ما که بازیکنان با تجربه‌ای هستند، تیمی جوان دارند و باید دید این تقابل به سود کدامیک خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ما به دلیل باخت فنی در دیدار نخست از حریفانش عقب افتاده است و به همین دلیل به پیروزی مقابل سایپا برای عقب نماندن از باقی حریفانمان نیاز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار