مایدا: آموزش به دختران نوجوان لذت‌بخش است/ خوشحالم به ایران بازگشتم

سرمربی اسلوونیایی والیبال بانوان ضمن ابراز خوشحالی از بازگشتش به ایران، گفت: حضور در جمع دختران نوجوان والیبال و تمرین کردن با آن‌ها تجربه لذت‌بخشی است.

مایدا چیچیچ در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور در ایران ، گفت: خوشحالم که بار دیگر به ایران آمدم. بعد از مسابقات AVC‌کاپ زنان و جام باشگاه‌های زنان آسیا به اسلوونی سفر کردم تا مدتی را در کنار خانواده استراحت کنم.


وی ادامه داد: من از ابتدا با هدف کمک کردن به والیبال پایه به ایران آمده بودم و حالا اینجا هستم تا با گروه جدیدی از دختران نوجوان والیبال کار کنم. در این مدت به این نتیجه رسیده‌ام که دختران ایران بسیار به والیبال علاقه مند هستند و تا حد زیادی هم در این زمینه با استعدادند.

مایدا خاطرنشان کرد: من همواره از کار کردن با رده‌های پایه لذت برده‌ام و این بار هم از اینکه می‌توانم با دخترانی که سرشار از انرژی و علاقه به والیبال هستند کار کنم، خوشحالم. امیدوارم در پایان این اردوها شاهد خروجی خوبی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به اینکه تیم های والیبال دختران ایران سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو دارند،‌گفت: هدف ما این است که والیبال زنان ایران روز به روز شرایط بهتری پیدا کند و هر ساله با ارتقای رتبه و جایگاه در آسیا مواجه شوند.

مربی اهل اسلوونی والیبال زنان، گفت: بدون شک موفقیت در هر رشته ورزشی منوط به این است که بازیکنان از رده‌های پایه بر اساس علم روز دنیا رشته خود را آموزش ببینند. در این بین والیبال که به نوعی رشته دانشگاهی محسوب می‌شود هم باید از رده‌های پایه به طور اصولی آموزش داده شود. برنامه ای که فدراسیون والیبال در بخش بانوان برای آن برنامه ریزی انجام داده است.

گفتنی است مایدا چیچیچ ، بامداد امروز به ایران آمد تا عملکرد نوجوانان دعوت شده به اردوی استعدادیابی بانوان را مورد تجزیه تحلیل قرار دهد و در نهایت اسامی بازیکنان مورد نظرش را برای اردوی تیم ملی نوجوانان اعلام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار