ترامپ بهتر است یا کلینتون؟

کمالی: برای ما بهتر است کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اگر زبان دموکرات‌ها، زبان گفت‌وگو و حل و فصل مسائل باشد، برای ما بهتر است که کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون رفتار کلینتون و ترامپ با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ایران اظهار داشت: در روابط بین ایران و آمریکا عدم اعتماد وجود دارد، روی کار آمدن دموکرات‌ها و جمهوری خواهان تفاوت چندانی برای ما نخواهد داشت.

دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: در رابطه با مسائلی چون موضع‌گیری ایران نسبت به رژیم‌ صهیونیستی بین جمهوری‌خواهان و دوکرات‌‎ها فرقی وجود ندارد و هر دو حزب این اقدام کشورمان را نمی‌پذیرند.

وی تصریح کرد: ما با منافع ملی و کمربند امنیتی که برای خودمان در نظر می‌گیریم هیچ کدام از این دو حزب این موضوع را برای ما به عنوان یک حق طبیعی به رسمیت نمی‌شناسند در حالی که این مسئله را برای خود در نظر می‌گیرند.

کمالی گفت: در رابطه با نقش ایران در منطقه نیز باید گفت که متحدین منطقه‌ای آمریکا در بسیاری از مسائل با ما در تعارض هستند، ما با آمریکا در این زمینه نیز اختلاف نظر‌هایی داریم .

کمالی خاطر نشان کرد: اگر زبان دموکرات‌ها زبان گفت‌وگو و حل و فصل مسائل باشد طبیعتا برای ما بهتر است که کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود تا نسبت به جمهوری خواهان که خشونت پیشه می‌کنند و ایران را وارد فاز جدیدی از تخاصمات کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار