زنجان؛

اجرای طرح مكنا بستر ساز افزايش اعتماد عمومی به پليس

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تداوم اجرای طرح مكنا گفت : اجرای طرح مديريت کيفيت ناجا(مکنا) بسترساز افزايش اعتماد عمومی به پليس است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو گفت: يكسان سازی فعاليت ها و مراحل انجام كار، ايجاد محيط زيبا، آرام و دلنشين، بهبود و ارتقاء رفتار كاركنان و خلاقيت و نوآوری از مهمترين شاخص های حوزه اجرای طرح مكنا است.
وی، اصلی ترين موضوع و هدف از اجرای طرح مديريت کيفيت ناجا(مکنا) را يكپارچه سازی و اصلاح فرايند ارائه خدمات قضايی و انتظامی در كنار خوشايند سازی محيط برای پرسنل و مردم دانست و افزود: ما در اين طرح برآنيم که محيط، هم برای مردمی که به کلانتری ها و يگان های انتظامی مراجعه می کنند و هم برای کارکنان نيروی انتظامی خوشايند باشد به گونه ای که از بودن در آن فضا احساس راحتی و خوبی داشته باشند.
اين مقام انتظامی با تاکيد بر اينکه تمركز و تلاشی كه طی سالهای اخير برای استانداردسازی رفتار فردی و سازمانی صورت گرفته گامی مهم و بلند در حرفه ایی تر شدن پليس بوده است، تصريح كرد:اجرای هدفمند طرح مكنا بسترساز افزايش اعتماد عمومی به پليس در سطح استان بوده است.
 اين مقام مسئول با بيان اينكه از زمان راه اندازی طرح مكنا در سطح فرماندهي انتظامی استان شاهد افزايش رضايت­مندی مردم از خدمات پليس هستيم، افزود: بايد با همت جمعی و احساس مسئوليت سازمانی تلاش كنيم تا به بالاترين سطح استاندارد طرح مكنا درسطح استان برسيم و خدمات با كيفيت تری را به شهروندان ارائه دهيم.
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان زنجان بر تداوام اجرای طرح مكنا در استان زنجان تاكيد كرد و گفت : تكريم ارباب رجوع ، كاهش زمان  روند خدمات رساني به مردم و بهبود كيفيت خدمات رساني به از جمله اهداف اين طرح است.  
وی با اظهار رضايت از نتايج اجرای اين طرح تاكيد كرد : بايد با همت جمعی و احساس مسئوليت سازمانی تلاش كنيم تا به بالاترين سطح استاندارد طرح مكنا درسطح استان برسيم و خدمات با كيفيت­ تری را به شهروندان ارائه دهيم.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.