شاهرود؛

تدوین برنامه رفع مشکلات فرهنگی شاهرود

نماینده مردم شاهرود و میامی برنامه یک‌ساله رفع مشکلات فرهنگی شهرستان شاهرود را خواستار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید برای رفع مشکلات فرهنگی شهرستان شاهرود برنامه‌ یک‌ساله تدوین و بر نحوه اجرای آن نیز نظارت کند.
سید حسن حسینی شاهرودی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره فرهنگ اظهار داشت: امروز در شرایط جنگ فرهنگی با دشمن استکباری قرار داریم و در این راه جوانان هدف اصلی دشمن هستند.
وی به تذکرات مقام معظم درباره موضوع فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: شبیخون فرهنگی، هجمه نرم، ناتو فرهنگی، تهاجم فرهنگی و غیره از تعابیر مقام معظم رهبری در این زمینه است که نشان‌دهنده حساسیت معظم له در خصوص فرهنگ است.
حسینی شاهرودی با اشاره به لزوم عزم همگانی برای رفع مشکلات و معضلات فرهنگی کشوراعلام کرد: مسئولان باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را درباره فرهنگ موردتوجه جدی خود قرار داده و در این راه برنامه محور عمل کنند.
وی به برخی سخنان رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ اشاره کرد و افزود: ایشان فرهنگ را در هر جامعه بسیار ضروری دانسته و ضرورت آن مانند نفس و هوا برای زندگی دانسته‌اند.
نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ جایگاه مناسب و درستی نداشته باشد و یا در جامعه فرهنگ نباشد آن جامعه هرگز پویا نبوده و به مشکلات و معضلات متعددی دچار می‌شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی بابیان اینکه مسئولان باید الگوی درست و مناسبی برای مردم باشند تصریح کرد: مسئولان می‌توانند با رفتار و اعمال درست و مناسب الگوی مناسبی برای مردم بوده و در فرهنگ‌سازی مؤثر باشند.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.