اهواز؛

توجه به فرهنگ عمومی برای عدم انحطاط در جامعه

ما باید از منابع غنی فرهنگ اسلام نهایت بهره را ببریم و شورای فرهنگ عمومی برای عدم انحطاط در جامعه باید به این فرهنگ توجه ویژه داشته باشد تا جامعه دچار پوسیدگی نشود.

توجه به فرهنگ عمومی برای عدم انحطاط در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بویری ،سرپرست فرمانداری رامهرمز گفت: برخی از مشکلات در این شهرستان ریشه در فرهنگ دارند که باعث بروز مشکلات برای مردم می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به فرهنگ، روش‌ها را در زندگی مشخص می‌کند و حال و آینده ما آدم‌ها را رقم می‌زند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: برخی از مشکلات در سطح شهرستان متأسفانه ریشه فرهنگی دارند که به ساختارهای مختلف زندگی ما بر می‌گردد.

وی افزود: باید به سمت یک فضای فرهنگی در تمام حوزه‌ها برویم و با تشکیل کارگروه‌های مختلف و به‌کارگیری سازمان‌های مردم‌نهاد، زمینه‌ها را برای توسعه فرهنگ عمومی آماده کنیم.

بویری تأکید کرد: در دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش باید بتوان مسیری مشخص را تعریف کرد و بر روی مسیر تعریف‌شده کارکرد و به راهکارهای مفید رسید.

وی بیان داشت: در حوزه‌های دینی و مذهبی باید بر روی فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد تأکید کرد و این‌گونه فرهنگ‌ها را بسط و توسعه داد.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: فرهنگ، روش‌ها را برای ما در زندگی مشخص می‌کند و حال و آینده ما آدم‌ها را رقم می‌زند، لذا باید با علم و اطلاع از مشکلات جامعه نسبت به ترویج فرهنگ‌های سالم از پدیده‌های ناسالم در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.