«ژنرال‌های 13 ساله» به جشنواره حقیقت می‌رسد؟

تا به امروز حدود نیمی از فیلمبرداری این اثر که قرار است در شهرهایی مانند کرمان، یزد، اصفهان، لرستان و ... انجام شود، پیش رفته است.

محمد جعفری مستندساز در خصوص آخرین وضعیت ساخت «ژنرال‌های 13 ساله» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تا به امروز حدود نیمی از فیلمبرداری این اثر که قرار است در شهرهایی مانند کرمان، یزد، اصفهان، لرستان و ... انجام شود، پیش رفته است.
 
وی افزود: در این مدت پای صحبت‌های افرادی نشستیم که در 13 سالگی به جبهه رفته بودند و الان به عناوین مختلف مشغول به کار هستند.
 
وی ادامه داد: در واقع سنگر این افراد عوض شده و با دشمنان جدیدی در عرصه کاری خود می‌جنگند. به عنوان نمونه کسی که رئیس بیمارستان شده به مبارزه با بیماری‌های مختلف می‌پردازد یا فردی که در مسند رئیس اداره کار قرار گرفته با بیکاری ارباب رجوع روبرو شده است.
 
وی اضافه کرد: دوره فیلمبرداری این فیلم به دلیل حجم بالا زمان‌براست و اصلا هم مهم نیست، چقدر طول می‌کشد. چنانچه شاید به جشنواره هم نرسد اما هدف ما تولید کاری با کیفیت و ماندگار است؛ چون به افرادی می‌پردازیم که واقعا از جان مایه گذاشتند.

جعفری خاطرنشان کرد: بسط دادن زندگی این افراد در قالب این فیلم از دیگر اهداف ماست؛ چون می‌خواهیم فیلممان بیننده داشته باشد و حرف بزند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.