مشهد؛

دومین دوره ايده‌پروري "جايزه سلمان فارسي"

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني "جايزه سلمان فارسي"، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم‌پور امروز گفت: در دومین دوره ايده‌پروري و ارائه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني "جايزه سلمان فارسي" 20 طرح نوآورانه از 100 طرح به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: با توجه به پيشتاز بودن شهرداري مشهد در حمايت و بهره‌برداري از طرح‌هاي خلاقانه و نوآورانه و همچنین وجود كاركنان جوان خلاق، نوآور و توانمند می‌تواند در این دوره سازمان فعالی باشد.
مشاور شهردار در امور جوانان تصریح کرد: آشنایی و ترغیب جوانان و کارکنان شهر نسبت به انجام نوآوری‌های شهری، آشنایی با نحوه‌ی برخورد نوآوران با مسایل شهری و راهنمایی نوآوران در خصوص فرآیند حل مسایل به شیوه‌ای نوآورانه از اهداف دومین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني با عنوان"جايزه سلمان فارسي" می‌باشد.
قاسم‌پور به حضور تیم‌ها در کارگاه آموزش بوم نوآوری سازمانی اشاره کرد وگفت: همچنین در اردوی دو روزه امروز و فردا، 20 تیم پذیرفته شده در دور میزها مستقر شده و به کمک منتورها ایده خود را تکمیل می‌نمایند.
وی افزود: در مراسم اختتامیه دومین دوره ایده‌پروری با عنوان "جايزه سلمان فارسي" که روز پنج‌شنبه 20 آبان ماه ساعت 8 الی 13 در فرهنگسرای کودک و آینده واقع در بوستان کوهسنگی برگزار می شود، علاوه بر ارائه طرح‌های نوآورانه شهری توسط ایده‌پردازان، مدیران شهری نیز به داوری طرح‌ها می‌پردازند.
قاسم‌پور تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و به سه تیم برتر به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار