اهواز؛

افزایش 50 درصدی تردد ازمرز چذابه

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: تردد از مرز چذابه نسب به سال گذشته 50 در صد افزایش یافته است و شرایط بهتری نیز نسبت به سال گذشته داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نادر عمیدزاده فرماندار دشت‌آزادگان درباره آخرین وضعیت مرز چذابه اظهار داشت: با توجه به شروع تردد زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در چند روز گذشته و مدیریت سفری که زائران داشتند تردد در مرز چذابه روان است.

وی ادامه داد: مواکب و دستگاه‌های ستاد اربعین در مرز و مسیر چذابه برای ارائه خدمات به زوار کربلای معلی مستقر هستند.

فرماندار دشت‌آزادگان با بیان اینکه در سال‌های گذشته زائران مسافت 25 کیلومتری را با اتوبوس طی می‌کردند، گفت: جاده‌ای به طول 15 کیلومتر روز 19 آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد که ما را به نزدیکترین نقطه پایانه که پارکینگی به مساحت تقریبا 50 هکتار  و با فاصله 4 کیلومتری از مرز است، می‌رساند.

وی افزود: پارکینگ و حدود 5/12 کیلومتر از مسیر تردد زائران روشنایی هست همچنین در مسیر نقشه‌ راه  و سرویس بهداشتی تعبیه شده است؛ در پارکینگ اتوبوس برای رساندن زائران به پایانه وجود دارد.

عمید‌زاده با بیان اینکه 5 هزار تومان برای پارکینگ خودرو  در مرز اخذ می‌شود، عنوان داشت: با توجه به اینکه 60 نفر به صورت 3 شیفت 8 ساعته در پارکینگ کار می‌کنند برای حق‌الزحمه نیروها 5 هزار تومان شبانه روزی بابت پارکینگ خودروها اخذ می‌شود.

وی درباره تعداد تردد زائران از مرز چذابه بیان کرد: تردد از مرز چذابه نسب به سال گذشته 50 در صد افزایش یافته است و شرایط بهتری نیز نسبت به سال گذشته داریم.

فرماندار دشت‌آزدگان در باره کمبود آب در مرز چذابه گفت: با وجود اینکه شبکه آب در مرز چذابه نیست اما آب از شهر‌های اطراف توسط تانکرهای بهداشتی و پلمب شده در مرز توزیع می‌شود و به تعداد کافی مخازن آب شرب وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.